همدلی خانواده بزرگ دانشگاه علمی کاربردی در کوران رقابت جذب دانشجو
به گزارش روابط عمومی استان البرز؛ رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز در هفتاد سومین شورای هماندیشی این دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بخش روابط عمومی و تبلیغات این دانشگاه اظهار داشت: طی قرارداد منعقده با صدا و سیمای مرکز استان البرز بستر تبلیغات مراکز آموزشی با منطقیترین هزینه فراهم شد که بیشترین حجم این تبلیغات به تولیدات رادیویی اختصاص یافت.
«مجتبی صفری» با تاکید بر لزوم استفاده از تبلیغات بصری در فضای شهر از تخفیف ویژه فرهنگی سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج خبر داد و گفت: با بهرهگیری از تعرفه فرهنگی دانشگاه در سازههای شهری، تبلیغات میدانی گستردهای برای جذب دانشجو در سطح شهر انجام شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به برقراری «صدای مشاور» گفت: برای اولین بار خدمات مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی و شبانهروزی با کارشناسی دقیق برای کلیه متقاضیان البرز فعال شد و متقاضیان با شمارهگیری یک شماره در سراسر البرز ضمن طرح سوالات خود از خدمات مشاوره بهرهمند شدند.
وی افزود: همچنین ویژهنامه مکتوبی با حمایت شورای روابط عمومی استان در 5 هزار نسخه منتشر و بین دستگاههای اجرایی استان و مخاطبین هدف توزیع شد.
صفری ضمن تشکر از همکاری مخابرات استان البرز در ارائه بسته پیامک تبلیغاتی بر اساس هر پیامک یک کد پستی در محدودههای مختلف شهری اظهار داشت: این پیامکها که بیش از ۲۰ هزار پیامک کوتاه بود بهگونهای به مخاطبین بهویژه اصناف بر حسب رشتههای موجود ارسال شد که هر کد پستی فقط یک پیامک دریافت میکرد.
«مجتبی صفری» ادامه داد: یکی دیگر از کارهای انجام شده در بخش تبلیغات ساخت دو تیزر متفاوت مخصوص موبایل برای نرم افزار واتساپ و فضای مجازی بود که تمامی همکاران خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی موظف به مشارکت در توزیع و انتشار آن در فضای مجازی بودند.
وی همچنین از طراحی پوستر جذب دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان نماد همدلی و همراهی مراکز آموزشی با ستاد استانیِ دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: در این پوسترِ واحد تمامی مراکز دارای دوره آموزشی در یک نما تجمیع و همزمان اطلاعرسانی شد.
رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در پایان ضمن تشکر از همکاران در ستاد مرکزی و مراکز آموزشی که در کوران رقابت جذب دانشجو در شرایط کرونایی تلاش کردند تا با اتحاد و همدلی از تمامی ابزارهای موجود در اطلاعرسانی جهت آشنایی بیشتر جامعه با مراکز مختلف آموزشی دانشگاه بهره کافی برده شود، ابراز امیدواری کرد تا پایان شهریورماه که هنوز امکان ثبتنام برای دانشجویان وجود دارد، مسئولان روابط عمومی، رؤسای مراکز و همکاران این دانشگاه از این امتیازات برای تبلیغات هر چه بهتر و هدفمندتر استفاده کنند.
نظر شما :