رونمایی از سامانه ثبت درخواست و ارسال مدارک به شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص استان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، کارگاه آموزشی نظام وظیفه عمومی ویژه کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز با حضور کارشناسان حوزه نظام وظیفه عمومی استان البرز، مهندس یوسفی معاون علمی استان البرز، مهندس جوادزاده رییس اداره خدمات آموزشی، مهندس جعفرزاده کارشناس مسئول خدمات آموزشی و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز در سالن اجتماعات واحد استان البرز برگزار گردید
در این جلسه دکتر جلالی معاون آموزشی ستاد مرکزی دانشگاه و دکتر دانش کار آراسته رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز حضور داشتند.
دکتر جلالی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، به اهمیت مباحث نظام وظیفه اشاره کرد.
در ادامه محمدپناه کارشناس وظیفه عمومی استان البرز بر ضرورت اخذ مجوز ثبت نام در زمان پذیرش و اخذ اصل برگه معافیت تحصیلی هولوگرام دار تاکید کرد.
وی ضمن تشریح بخشنامه های جدید وظیفه عمومی، تغییرات این بخشنامه را نسبت به بخشنامه های قدیمی بیان نمود.
محمدپناه همچنین به بیان مسائل مربوط به نظام وظیفه از جمله: سنوات دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، سنوات ارفاقی دانشجویان، شرایط ادامه تحصیل طلاب حوزه علمیه، ترخیص سربازان حین خدمت و مقررات نظام وظیفه برای دانشجویان اخراجی و انصرافی پرداخت.
در پایان مهندس جوادزاده ضمن تشکر از واحد نظام وظیفه عمومی استان البرز، بر لزوم اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات وظیفه عمومی در مراکز آموزش علمی کاربردی تاکید کرد.
در بخش دوم کارگاه؛ از سامانه ثبت درخواست و ارسال مدارک به شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص استان رونمایی شد و آموزش کاربری آن توسط مهندس جوادزاده و مهندس جعفرزاده ارائه شد. این سامانه به همت اداره پژوهش و فناوری واحد استانی برنامه نویسی شده است.
مهندس یوسفی ضمن تشکر از زحمات مهندس شنگی جهت برنامه نویسی این سیستم، بر توسعه و به کارگیری سامانه های نرم افزاری در سایر حوزه ها تاکید نمود.
وی گفت: باید تلاش کنیم تا حد امکان با حذف فرایندهای غیرضرور و سیستمی کردن فرایندها، کیفیت فعالیتها را افزایش داده و کارها را راحت تر و سریعتر انجام دهیم.
مهندس جعفرزاده بر ضرورت تکمیل بودن کاربرگ ها و رعایت نظم و ترتیب در ارسال مدارک براساس درخواست مرکز و ارسال مدارک در زمان مقرر تاکید کرد.
جعفرزاده گفت: با توجه به اینکه شورای آموزشی استان در هفته اول هر ماه تشکیل می شود، سامانه بارگزاری مدارک در پایان هر ماه بسته شده و امکان بارگزاری و ارسال مدارک تا پایان برگزاری شورای آموزشی استان وجود ندارد، لذا در صورت عدم بارگزاری مدارک در زمان مقرر از ارسال مدارک از طریق اتوماسیون اداری و یا بصورت دستی جدا خودداری نمایید. شایان ذکر است مدارک ارسالی پس از زمان مقرر در شورای آموزشی ماه بعد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.


نظر شما :